Spokojený vedoucí
Vedoucí pracovník musí svému týmu jasné komunikovat očekávání a cíle, motivovat všechny členy, dohlížet na správný postup podle plánu a očekávání a sledovat podávané výkony.
K tomu je jeho nejsilnějším nástrojem komunikace. Ta musí být vedena správně, efektivně a konstruktivně. Musí odhalovat potenciální překážky, pomáhat a motivovat. Za tímto účelem nabízíme školení Kritické konverzace (angl. Crucial conversation).
Vedoucí pracovním musí také umět delegovat a vést svůj tým k zodpovědnosti a snaze přispívat k celkovému prospěchu firmy. Umíme se zaměřit na rozpoznání problémů ve vztazích na pracovišti a na jejich citlivou analýzu v soukromých rozhovorech. Problémy pak dál analyzujeme a místo bezpředmětného obviňování přicházíme s konstruktivními návrhy na řešení problémů.
Často se setkáváme i s dalšími oblastmi, ve kterých je potřeba poskytnout pomoc, nebo je nějakým způsobem řešit. Typicky to jsou:
- budování důvěry
- přístup k zaměstnancům (znalostní vs. manuální pracovník)
- otevřená zpětná vazba
- protekcionismus
- jednání z pozice síly
Pokud jste v roli zaměstnance svědkem těchto nepříjemných situací, neváhejte se na nás obrátit a my zcela anonymně kontaktujeme vaši firmu s nabídkou spolupráce.